KUZEY MARMARA OTOYOLU ASYA YAKASI

KUZEY MARMARA OTOYOLU ASYA YAKASI

IC İÇTAŞ İNŞAAT

ASYA YAKASI OTOYOL GÜZERGÂHI PAŞAKÖY-HÜSEYİNLİ-KÖMÜRLÜK HATTI YAPIM İŞLERİ

IC  İÇTAŞ İNŞAAT

3.BOĞAZ KÖPRÜSÜ

Çoğunluğu Türk mühendislerden oluşan bir ekip tarafından inşa edilen, 3. Boğaz Köprüsü üzerinden 8 şeritli karayolu ve 2 şeritli tren yolu aynı seviyede geçmektedir.

3.BOĞAZ KÖPRÜSÜ

59 metrelik genişliği ile dünyanın en geniş, 1408 metrelik ana açıklığı ile üzerinde raylı sistem olan dünyanın en uzun asma köprüsü olmuştur. 322 metreyi aşan yüksekliği ile dünyanın en yüksek kuleye sahip asma köprüsüdür.

KUZEY MARMARA OTOYOLU

Projenin, Odayeri – Paşaköy kesiminde; 19 adet kavşak ve bağlantı yollarına sahip yaklaşık 115 km’lik Kuzey Marmara Otoyol’u bulunmaktadır

KUZEY MARMARA OTOYOLU

Bu otoyol projesi; halen kullanılmakta olan 1. Boğaz Köprüsü ile 2. Boğaz Köprüsü’nün trafik yükünü rahatlatmak ve İstanbul’un ulaşım sorununu giderebilmek için yapılmıştır.

IC  İÇTAŞ İNŞAAT


KUZEY MARMARA ASYA YAKASI OTOYOL GÜZERGÂHI 

PAŞAKÖY-HÜSEYİNLİ-KÖMÜRLÜK HATTI YAPIM İŞLERİ

İŞİN BEDELİ: 10.951.000 $


3.BOĞAZ KÖPRÜSÜ

Çoğunluğu Türk mühendislerden oluşan bir ekip tarafından inşa edilen, yüksek mühendislik ve teknoloji ürünü olan 3. Boğaz Köprüsü üzerinden 8 şeritli karayolu ve 2 şeritli tren yolu aynı seviyede geçmektedir.

İlklerin köprüsü olan 3. Boğaz Köprüsü, 59 metrelik genişliği ile dünyanın en geniş, 1408 metrelik ana açıklığı ile üzerinde raylı sistem olan dünyanın en uzun asma köprüsü olmuştur. Köprünün bir başka ilki ise 322 metreyi aşan yüksekliği ile dünyanın en yüksek kuleye sahip asma köprüsü olmasıdır.


KUZEY MARMARA OTOYOLU

Projenin, Odayeri – Paşaköy kesiminde; 19 adet kavşak ve bağlantı yollarına sahip yaklaşık 115 km’lik Kuzey Marmara Otoyol’u bulunmaktadır.

Bu otoyol projesi; Odayeri - Paşaköy hattının, halen kullanılmakta olan 1. Boğaz Köprüsü ile 2. Boğaz Köprüsü’nün trafik yükünü rahatlatmak ve İstanbul’un ulaşım sorununu giderebilmek için Yap, İşlet, Devret modeli ile 20.04.2012 günü ihale edilmiş ve 2016 yılı içerinde bitirilmiştir.

3.Boğaz Köprüsü’nü de kapsayan bu otoyol projesinde CSK TAAHHÜT TEKNOLOJİ DAN. VE TİC. A.Ş, Her Cins Ve Klâstaki Zeminde Kazı Yapılması, Her Cins Ve Klâstaki Zeminde Yarma Ve Yan Ariyet Kazısı Yapılması ve Kullanılması, Patlatma Yapılması, Yükleme, Nakliye ve Serme Sıkıştırma Yapılması işlerini başarıyla tamamlamıştır