MALATYA-DİYARBAKIR HATTI ÇELİK KORUGE ALTGEÇİT YAPIM İŞİ

MALATYA-DİYARBAKIR HATTI ÇELİK KORUGE ALTGEÇİT YAPIM İŞİ

TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLET DEMİRYOLLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ MALATYA-DİYARBAKIR HATTI ÇELİK KORUGE ALTGEÇİT YAPIM İŞİ

İŞİN BEDELİ: 2.200.000 $

TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLET DEMİRYOLLARI  GENEL MÜDÜRLÜĞÜ MALATYA-DİYARBAKIR HATTI ÇELİK KORUGE ALTGEÇİT YAPIM İŞİ

HASIRCILAR

İlçedeki trafik akışında büyük sorun oluşturan mevcut yapı yerine çift gidiş-geliş şeklinde çok plakalı koruge çelikten 2 adet alt geçit yapılmıştır.

HASIRCILAR

Bu sayede bölgedeki trafik akışı rahatlatılmıştır. Hattın trafiğe kapanmasının ardından 24 saat süren çalışmalar neticesinde 4 gün gibi kısa bir sürede tekrar trafiğe açılmıştır.

HATUNSUYU

Eskimalatya ve Hatunsuyu mahallesinde darlığı sebebiyle 40 yılı aşkın bir süredir ilçedeki trafik akışında büyük sorun oluşturan tren hattındaki taştan alt geçit yerine çok plakalı çelik koruge alt geçit yapılarak bu sorun çözülmüştür

HATUNSUYU

Yapım çalışmaları 6 gün gibi kısa bir sürede bitirilmiş ve hat trafiğe açılmıştır.

Bu yapıt dünyanın en büyük kapalı kesit çelik koruge altgeçit olma özelliğini taşımaktadır.

6 gün gibi kısa süre

Bu özel proje CSK TAAHHÜT TEKNOLOJİ DAN. VE TİC. A.Ş. tarafından 6 gün gibi kısa sürede başarıyla tamamlanarak bölge halkının hizmetine sunulmuştur.

6 gün gibi kısa süre

TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLET DEMİRYOLLARI  GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

MALATYA-DİYARBAKIR HATTI ÇELİK KORUGE ALTGEÇİT YAPIM İŞİ 

KM: 256+450, 263+530

İŞİN BEDELİ: 2.200.000 $



HASIRCILAR

Eskimalatya-Hasırcılar yolu üzerinde bulunan, Turgut Özal Üniversitesi ve Feribot İskelesine giden güzergâhta darlığı sebebi ile ilçedeki trafik akışında büyük sorun oluşturan mevcut yapı yerine çift gidiş-geliş şeklinde çok plakalı koruge çelikten 2 adet alt geçit yapılmıştır. Bu sayede bölgedeki trafik akışı rahatlatılmıştır. Hattın trafiğe kapanmasının ardından 24 saat süren çalışmalar neticesinde 4 gün gibi kısa bir sürede tekrar trafiğe açılmıştır.

Tanıtım videosu için tıklayın.

HATUNSUYU

Eskimalatya ve Hatunsuyu mahallesinde darlığı sebebiyle 40 yılı aşkın bir süredir ilçedeki trafik akışında büyük sorun oluşturan tren hattındaki taştan alt geçit yerine çok plakalı çelik koruge alt geçit yapılarak bu sorun çözülmüştür. Yapım çalışmaları 6 gün gibi kısa bir sürede bitirilmiş ve hat trafiğe açılmıştır. Bu yapıt dünyanın en büyük kapalı kesit çelik koruge altgeçit olma özelliğini taşımaktadır. 

Tanıtım videosu için tıklayın.


Bu özel proje CSK TAAHHÜT TEKNOLOJİ DAN. VE TİC. A.Ş. tarafından 6 gün gibi kısa sürede başarıyla tamamlanarak bölge halkının hizmetine sunulmuştur.